Rikkeak Skrevet Desember 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2013 Hei Min Touran er ikke helt frisk I blant begynner alle varsel lys å blinke,,og jeg får ikke stoppen motoren selv om jeg tar ut nøkkelen,,noen som har hatt samme problem? å hva kan det være?? I natt har den nok blitt tappet for strøm,siden den nok har brukt litt strøm på alle varsel lamper som har blinket i villelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2013 Ta en diagnosetest på bilen ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikkeak Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2013 må vel på verksted for å gjøre det? vært en gang å dei fant ikke ut så mye :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2013 Leverte du bilen til Møller da? Et vanlig verksted har ikke så avanserte diagnosemaskiner som Møller har. Koster ikke så mye for en diagnose på Møller heller. Det er iallefall mye billigere enn om du skal begynne å bytte en tilfeldig del i bilen Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikkeak Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2013 Ja får prøve på det :) himla irriterende hvertfall!!!! har jo gårr straks 300,,så er vel snart på tiden med en ny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg