Jonsa Skrevet November 30, 2013 Rapporter Share Skrevet November 30, 2013 Hei Jeg skulle gjerne fått bestilt rep.sett til diesel varmeren på Mondeo'n til frua, men vet ikke hva den heter... Jeg var på Ford for å bestille deler til den, men fikk da beskjed om at det var to forskjellige typer, å jeg måtte ta den ut først så han fikk sett den og da bestilt. Problemet er at bilen er i daglig bruk, å jeg kan ikke da bare ta den ut for å finne riktig deler. Gidder ikke å ta den ut, for å så sette den inn igjen føre jeg får overhalt den. Så det jeg lurte på. Har den en slags *kode" som kan definere hvilken type det er? Bilen er vertfall en 06' 2.0TDCI ghia Varmeren er en såkalt kjørevarmer, uten mulighet for å stoppe/starte den manuelt. Er veldig takknemlig for all info :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 30, 2013 Rapporter Share Skrevet November 30, 2013 Du kan jo ta den ut også skjøte sammen kjølevæskeslangene enn så lenge. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 30, 2013 Rapporter Share Skrevet November 30, 2013 Er bare en type, men jeg husker ikke betegnelsen. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 Hei, har delvis problem ned den, til tider ryker den veldigt mye, andre ganger sviver den helt fint, er den gåen da?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg