BlackEagle Skrevet November 29, 2013 Rapporter Share Skrevet November 29, 2013 Hjææææælp! Har en Focus 2000 bensin 1,6 L som jeg kjøpte privat for litt over en måned sia. Plutselig kom nissen og tok: Parklys Baklys Lys i instrumentpanel Skiltlys Varsellyden som skal komme når jeg glemmer å slå av lysa - dvs. parklysa lyser når jeg vrir bryteren til venstre - men ikke når jeg vrir den til høyre Hovedlys, bremselys og blinklys virker som de skal. Alle sikringer er sjekka tre ganger - OK. Reléer i sikringsboksen i motorrom er bytta om for å se om det gjorde noen forskjell - NIKS. Lysbryter er skifta - like mørkt. Ved spørsmål på et Ford-verksted kunne de fortelle meg at å koble på et diagnoseinstrument på den der - nei, det ville ikke kunne vise feilen. Hva nå? BlackEagle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 30, 2013 Rapporter Share Skrevet November 30, 2013 Jeg ville sagt sikring til lysbryteren, for det gir de symptomene. Men hvis du har sjekka alle så..Vet ikke Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg