torep Skrevet November 29, 2013 Rapporter Share Skrevet November 29, 2013 Hei Jeg har akkurat kjøpt (brukt)2011 Amarok som har orginalmotert RCD 310 uten noe ekstra utstyr, så jeg har ettermontert en Dension Gateway 100 GW17V21 som jeg bestilte fra Bilradiospesialisten. Alt gikk bra og fungerte bra, helt til jeg starter og kjører, ser da at bryter for passenger airbag er uten lys, og varsellampe for airbag lyser i dashbord. Er dette en tilfeldig feil, eller må jeg inn å programmere om i styringer for å få både aux/Ipod tilkobling og airbag til å virke samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellander Skrevet Desember 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2015 gammel tråd men om noen leser så Ta av + på batteri før du ettermonterer radio. om du driter i det og har vagcom lett tilgjengelig så sletter du bare den feilkoden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2015 Må pirke litt her, ta av minuspol, ikke pluss. Minuspol skal alltid tas av før pluss. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg