snekkerpet. Skrevet November 26, 2013 Rapporter Share Skrevet November 26, 2013 Hei. Jeg har en 99 mod 2,5 td som går veldig stygt når den blir startet kald. Den låter ikke pent, så jeg trodde først at den var i ferd med å ta kvelden...., men etter noen minutter på tomgang kom den seg og gikk som den skulle, og under kjøring er alt helt normalt.(sterk og god) Jeg har sjekket væskenivåer som var ok. Har lest gjennom det som er av innlegg her, men ingen med samme feil såvidt jeg kunne se. Håper noen der ute kan hjelpe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 26, 2013 Rapporter Share Skrevet November 26, 2013 Alle biler bruker jo tid på å bygge opp oljetrykket. Kan også være lurt med olje skifte om det er lenge siden du tok det sist Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snekkerpet. Skrevet November 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2013 Takk for respons. Har tenkt å skifte alt som er av filtere, samt skifte olje, så får vi se om det blir noen endring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg