opelfrelst Skrevet November 26, 2013 Rapporter Share Skrevet November 26, 2013 Har en 1987 Opel Corsa 1.3 og trenger en forgasser med vannstyrt choke. Forrige eier har justert litt på egenhånd så bilen er umulig å kjøre med. Skal ta et bilde i kveld og finne ut type forgasser det er. Kontakt på 99591181 eller her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 26, 2013 Rapporter Share Skrevet November 26, 2013 Hvorfor ikke prøve med en justering av forgasseren før du evt. kjøper ny/brukt? Husk også prefiks foran tråder på kjøp og salg :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelfrelst Skrevet November 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2013 Skal huske det neste gang. Grunnen til at jeg ikke justerer er at forgassere er ikke min spesialitet og forrige eier har skrudd på alt som kan justeres og fikla med tennings justering på frihånd så alt er helt feil. Har heller ikke lykkes å få tak i dokumenter/bøker som forklarer alt fra start til slutt. 1 ting til er at flottørkammeret går tomt for bensin til tider men det er ingen lekkasje. Tenkte det enkleste var og få tak i en brukt som fungerer. Men om noen her inne har kunnskap til å forklare meg så skal det vel la seg gjøre å få det til sånn nogenlunde. Bilen har gått bare 65000km så er masse bil igjen så prøver å få den til å gå greit igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg