toazty Skrevet November 25, 2013 Rapporter Share Skrevet November 25, 2013 får ikke opp bakluka på min audi a6 avant, når jeg prøve å lukke den opp, så hører jeg et "klikk" som om den låser seg opp, men den går ikke opp , istedenfor hører jeg en "rumlelyd" , som om den låser seg igjen. har tidligere hatt problemer med luka men da kun på instrumentpanelet, den har vist at den er åpen, men det har jeg stort sett ordne med å låse dørene når jeg kjører, da blinker det ikke lenger. men nå har jeg ikke det problemet lenger. men nå vil jo ikke bakluka opp :/ noen som har en ide hvordan jeg kan få opp denne bakluka og hva jeg muligens kan sjekke selv. eller bør jeg bare levere den på et verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 25, 2013 Rapporter Share Skrevet November 25, 2013 Er ikke frosset låsemekanisme? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 25, 2013 Rapporter Share Skrevet November 25, 2013 Om du krabber bak i bilen så er det mulig å få av trekket uten å åpne bakluka. Sitter en bolt bak håndtaket. Om du skrur ut den så skal det bare være å dra alt til deg. Det måtte jeg på min. Da får du sett hva som skjer/ikke skjer i bakluka di Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkor Skrevet November 25, 2013 Rapporter Share Skrevet November 25, 2013 Pleier å holde inne den bakdør knappen på nøkkelen i midten når det skjer. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiggreboy Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Hei. Har samme problem. I displayet foran vises det at bakluka er åpen. Det virker på meg som sentrallåsen da går i slags nødmodus og låser bakluka. Får åpnet den med den knappen på nøkkelen. Men ikke med sentrallåsen på vanlig vis. Hvor sitter føleren / knappen som registrerer om døra er åpen eller ikke ? Har dere forslag på hva annet det kan være ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg