Slim! Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Heisann. Som topic'et sier så lurer jeg på hva som må oppfylles for at en felg skal passe en bil. Må hub senter passe akkurat eller går det med avvik (jeg vet ikke engang hva det er og et søk gjorde meg ikke klokere)? Hvor mye kan innpresset avvike? Finnes det ikke til og med et sett som gjør at 5 bolts felger passer "4 bolts biler" og omvendt? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 om nr 3 så finnes det adaptere som gjør at du kan få felger med andre boltsirkler til å passe på din bil. F.eks er det veldig populært å bruke Porsche felger på golf Da gjør adapterene at du kan gå fra 4/100 til 5/130 H&R selger mange slike adaptere. Koster fra 2000-3000 kr Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 1: Senteret i felgen kan ha større diameter en navet men da må det monteres senterringer 2: Du kan lovelig ha ett avik på +- 15 mm på innpresset om du ikke har Tuv papirer på større forandringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Takker for svarene. Nå fikk jeg et par spørsmål til: Er disse senterringene dyre? Blir det noen merkbar forskjell å kjøre med slike i forhold til å ikke ha de (om man kjører normalt)? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg