slayer Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 se på disse: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=427439 http://www.finn.no/finn/car/object?id=4297717&sid=1334530810103381&pos=22&rub=2 blir fort fine med litt senking og litt større hjul! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by slayer Trodde det var 136hk i den? Orginalt da, vet ikke om fetteren din har gjort noe med den.. ;) aner som sagt ikke. har bare hørt no snakk om det... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Denne er FIIIIIIIN!! Jeg har modda panseret litt. det var et sinnsykt stygt scoop på den.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Tekniske data: - Peugeot 406 1,8: Aks. 0-100 km/t: 12.40 Topphastighet (km/t): 194 Effekt (hk): 110 Dreiemoment (Nm): 161 - Peugeot 406 2,0: Aks. 0-100 km/t: 11.00 Topphastighet (km/t): 203 Effekt (hk): 132 Dreiemoment (Nm): 187 - Peugeot 406 2,1 svtd: Aks. 0-100 km/t: 12.50 Topphastighet (km/t): 190 Effekt (hk): 109 Dreiemoment (Nm): 260 - Peugeot 406 3,0 V6: Aks. 0-100 km/t: 8.20 Topphastighet (km/t): 232 Effekt (hk): 194 Dreiemoment (Nm): 267 Kilde: http://www.finn.no/finn/car/new/selection?pdc=1081764438627&command=data&id=4051981 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 0-100 på 11 sek ja. Som sagt, går absolutt ikke bra. Man kjøper vel heller ikke en Pug 406 hvis man er ute etter noe som går bra heller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Med min chippa 406 (2.0Hdi) kjørte jeg ifra både Ford Probe og en 92modell BMW 320i (veit ikke om disse er noen rakketer heller jeg men) jeg syns 406ene som er chippet går bra.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 min fetter's er chippa, k&n filter og eksos anlegg uten cat. den går nokk IKKE så bra nei. han holder ikke følge med essien min Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Najs den røde der.... Kanskje jeg skal ha meg mer fransk selv om jeg har hatt noe blandede erfaringer med 405en min. Noe skral teknisk den gitt. Men fy faen for en pen bil 406 er.. Er det noe franskmennene kan så er det design. Men 1400kg?? Er den virkelig såååå tung? Den er jo ikke så utrolig mye større på utsida enn en 405, og den veier jo ikke mer enn en ca 1100. Hmmm..... Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 haha!! er detr noe franske IKKE kan så erre design! Se på ALt som er renault og citroen du! pug er den eneste franske som i det heletatt har 3-4 fete biler. alt anner er bare høgg Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Hehe.. var nok løven jeg sikta til gitt... Renault og citroen har mye stygt ja. Det skal være sikkert. Men som sagt så er det en smakssak, som med alt annet på 4 hjul. Så forresten en jævli pen renault i dag. En Espace faktisk. Jeg er IKKE gal, og nei jeg var ikke full, siden jeg var på jobb.... :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Tape-R haha!! er detr noe franske IKKE kan så erre design! Se på ALt som er renault og citroen du! pug er den eneste franske som i det heletatt har 3-4 fete biler. alt anner er bare høgg :rolleyes: renault og citroëng har interessante design.. men men, smaken er som baken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 406 kan være fine biler det! Men bare ikke vær en av de som holder dem helt standard, og har grøftelys i fangeren....pol10 kjører såpass mye Pug at jeg føler meg ikke trygg på veien når jeg ser en 406! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Her er gammle 406en min... savner den... sorry for dårlige bilder... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by slayer Her er gammle 406en min... savner den... sorry for dårlige bilder... :) Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 En annen pen en: 406 SV 2.0 Turbo Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg