passat kara Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi Enig i det..... Og du prater ALT for mye dritt om 2'ere til å henge på dette forumet.... Gå på passatforumet og snakk piss! OK audi 100! Du har bil med knall potensial! Jeg er enig med pink. Du må få på litt lakk her og der, ny grill, felger, senking osv. Ser ut som du er på rett spor! luftinntaket på panseret er ikke min smak... yodude Stå på, så får du RÅ bil!! yodude saken er at jeg slenger ikke bare dritt.. sier bare mine meninger.. fins en del fine 2ere.. sier bare at mange mangler oppfinsomhet og gjør bilene kjedelige og vanlige... har ikke sagt noe stygt til audi100 jeg.. syns tvertimot han var litt tøff som torte og gå litt mot vinden med blandt annet luft inntak på panseret..... ...... mongo..... mongo.....K-JetronicGTi ...mongo mongo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Jeg skjønner at dette forumet IKKE er for de som har "budsjett-biler" eller "førstebiler" som de vil gjøre noe med - og er kry over det de har gjort. Her gjelder kun hard valuta og top of the line, og feilsteg tolereres ikke... Skal man lære å gå så må man lære å krype først. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by TurboKnut Jeg skjønner at dette forumet IKKE er for de som har "budsjett-biler" eller "førstebiler" som de vil gjøre noe med - og er kry over det de har gjort. Her gjelder kun hard valuta og top of the line, og feilsteg tolereres ikke... Skal man lære å gå så må man lære å krype først. Word! Derfor jeg liker prosjekter som bla. Kid-A's Bad'roc. Økonomi-mods ruler! ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Hadde det bare vært en annen farge og sort plastikk..pluss litt shinings så ser bilen helt grei ut den. Skulle jo seff vært bytta grill på den. Men så som så om min mening. :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by TurboKnut Jeg skjønner at dette forumet IKKE er for de som har "budsjett-biler" eller "førstebiler" som de vil gjøre noe med - og er kry over det de har gjort. Her gjelder kun hard valuta og top of the line, og feilsteg tolereres ikke... Skal man lære å gå så må man lære å krype først. Enig... Også ender det med at de som ikke har så jævlig peiling og gjerne har sin første bil ikke tør å spørre om noe eller vise fram bilen sin i frykt for å bli driti ut... Latterlig.... Har sagt dette flere ganger før, men det er noen som ikke gir seg... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg