stigare Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Nærmer seg helt ferdig nå... Syns fortsatt det mangler noe men.... Hva? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Ut i fra det bildet ser det ikke ut som det magler så mye. Men det hadde vært frekt med en lys toning av ruter helt frem. Ikke klin på noe mer på en slik clean bil. Den er PEN!! Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Mr.Stream Ut i fra det bildet ser det ikke ut som det magler så mye. Men det hadde vært frekt med en lys toning av ruter helt frem. Ikke klin på noe mer på en slik clean bil. Den er PEN!! Takk takk :D Toning er helt klart noe som står på lista. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Hallo.. fin bil du har.. cleant er bra. men hva med å fjerne det lille emblemet under blinklyset ditt? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Nice, nice.. :) Crome-speil kansje ? ;) Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by momo Hallo.. fin bil du har.. cleant er bra. men hva med å fjerne det lille emblemet under blinklyset ditt? Det har jeg faktisk ikke tenkt på... kanskje det hjelper på litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 bremser, synes det ser idiotisk ut med så store felger og bremser som er tiltenkt en tråsykkel. min mening iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 nåja.. heh.. no har han ikke bruk for store bremser da.. så :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by NoLimit Nærmer seg helt ferdig nå... Syns fortsatt det mangler noe men.... Hva? :rolleyes: jeg syntes bilen så utrolig bra ut nå, syntes egentlig ikke du trenger gjøre noe mer med den :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 eneste jeg kan gi deg forslag på er skaff deg 75% panther black sote film på alle vinduene bortsett fra frontruta. og mere trenger du ikke å gjøre... eller begynner det å bli for mye:) Jævli clean bil! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 nye felger thumpsup Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 neineinei.. de er jo nye! Faktisk jævli tøffe å . men feil farge:) Hvit eller gull hadde kledd dem.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by coupe quattro bremser, synes det ser idiotisk ut med så store felger og bremser som er tiltenkt en tråsykkel. min mening iallefall. Ja det var nok det smarteste innlegget her.. :rolleyes: Mulig det ser idiotisk ut men hva i all verden skal jeg med store bremser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by momo Hallo.. fin bil du har.. cleant er bra. men hva med å fjerne det lille emblemet under blinklyset ditt? Tror emblemet er naglet fast til karosseriet. Koster kanskje mer enn det vil smake? Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Det er jo en skikkeli komplett å sinnsyk rå bil du har da !! :D Men hvis jeg ville gjort no mer på den, så hadde det nok blitt å tonerutene likt på alle side ruter og litt mørkere på bakruta, krom speil (m3) og satt på røde eller grønne calipere. snakkes :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg