ivers Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Hvis du virkelig ville selge felgene hadde du svart på PM fra meg. Det virker som at felgene har både 4/5 bolt.... Det er fortsatt interessangt... Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 så hva er boltsirkelen for å bruke 4 bolt? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Flasherså hva er boltsirkelen for å bruke 4 bolt? Det er jo ikke felgene hans det er bilde av.. De på fotoet har boltsirkel på 4x100/4x108 hvis jeg ikke tar helt feil. Og når han sier felgene har 5x100 så passer de IKKE på 4x100 eller 4x10 eller hva det måtte være... Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Næmmen, se!!! En diskusjon jeg DRITER skikkelig i. Så bra. Felgene er SOLGT. Så finn noe annet å skrive tull om. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Jøss, tatt på deg sjarmørskoene i dag? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Slim! Jøss, tatt på deg sjarmørskoene i dag? Var fredag. Var dritt lei. Bare ventet på at jeg skulle bli ferdig på jobb. You know :) Og aldrig vært kjent for å ha masse tolmodighet med folk eller ting. shit happens. samme kan det være. er en som har fått kjøpt seg 4stk strøkene felger med dekk grisebillig -- eofd. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Skjønner. Kjenner følelsen. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 <HINT> SELGER ER USERIØS </HINT> Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 HINT. Diverse folk av lav IQ tror jeg er en butikk som skal drive masse service ovenfor dem som kunder. Mens andre folk med litt høyere IQ gidder å ta kontakt med meg selv, istedenfor å sitte hjemme og vente seg at jeg skal gjøre alt for dem. For de skjønner at 2000 kr for 4 strøkene felger med dekk er grisebillig. Så da ender de med litt høyere IQ opp med 4 grisebillige strøkene felger med dekk, mens de med litt lavere IQ sitter igjen å syter. HINT. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by vagen HINT. Diverse folk av lav IQ tror jeg er en butikk som skal drive masse service ovenfor dem som kunder. Mens andre folk med litt høyere IQ gidder å ta kontakt med meg selv, istedenfor å sitte hjemme og vente seg at jeg skal gjøre alt for dem. For de skjønner at 2000 kr for 4 strøkene felger med dekk er grisebillig. Så da ender de med litt høyere IQ opp med 4 grisebillige strøkene felger med dekk, mens de med litt lavere IQ sitter igjen å syter. HINT. Du har ikke oppgitt noe telefonnummer. Jeg har sendt 3 PM til deg. Hva er det DU syter for ? Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by ivers Du har ikke oppgitt noe telefonnummer. Jeg har sendt 3 PM til deg. Hva er det DU syter for ? Den "her er nummeret mitt, RING MEG! så skal jeg se om jeg gidder å kjøpe dem" holdninga....funker ikke. For 2000kr så gidder jeg ikke gjøre det til en jobb for meg selv. Syter? Er deg det. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg