vegard19 Skrevet November 8, 2013 Rapporter Share Skrevet November 8, 2013 Hei. Er det noen inne her på forumet som vet ossen jeg går fram ved å demontere skjermene foran på audi c4 karosseri? Stv om det har noe betydning. Mvh. Vegard Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet November 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2013 Ingen som vet? Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet November 9, 2013 Rapporter Share Skrevet November 9, 2013 Bolter i topp av skjerm under panser, bolter i bunnen av skjerm i bakkant som ligger under plastlista, en skrue i øvre bakkant mot døra og en bolt på innsiden av skjermen (du må ut med innerskjermen) Tada!!! Så er det bare å løfte skjermen forsiktig av :)Husk å ta av frontfanger først ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet November 9, 2013 Rapporter Share Skrevet November 9, 2013 Lista nederst på skjermen knakk jeg når jeg forsøkte å ta den av.. Vet ikke hva magien er her, men tror du må skru den av fra innsiden av skjermen, etter du har tatt ut innerskjermen innerskjermen han være festet i skruer i hjulbua EDIT: Kan være den er festet i fremkant under lykta - husker ikke helt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet November 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Ja den lista nederst på skjermen er bare å dra av til siden tror jeg..Siden den sitter klipset. Men takk for svar begge to :) Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 14, 2013 Rapporter Share Skrevet November 14, 2013 Ja den lista nederst på skjermen er bare å dra av til siden tror jeg..Siden den sitter klipset. Men takk for svar begge to :) Lista nederst på skjermen er skrudd fra baksiden - med en plastmutter. Du kommer til den når innerskjermen er av. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 14, 2013 Rapporter Share Skrevet November 14, 2013 EDIT: Kan være den er festet i fremkant under lykta - husker ikke helt Ja, det lille dekselet under frontlykta må av, festet med en stjerneskrue. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet November 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2013 Takk for svar. Da satser jeg på at det går i orden :) forgot10 reagerte på dette 1 Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg