Golfamatør Skrevet November 7, 2013 Rapporter Share Skrevet November 7, 2013 er det noen som har greie på dumpventil, hvor mye det koster og hvem som kan utføre dette? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet November 7, 2013 Rapporter Share Skrevet November 7, 2013 Det blir mye finere lyd om du kjører "fri eksos". Da hører du turboen hele tiden og det blir en gossin lyd når du slipper gass! :D Da tenker jeg selvfølgelig strakrør hele veien! Bråker ikke i det hele tatt!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0ndr3 Skrevet November 7, 2013 Rapporter Share Skrevet November 7, 2013 for og få en normal funksjon på dumpventil på dieselbil må du først finne ut om du har en motor med gasspjell,mer info om motor, og hvilke modifikasjoner som allerede er gjort hadde vel gjort det enklere og svare :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfamatør Skrevet November 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Jeg har 3" eksos på bilen, jeg er usikker på om det er gasspjell, det er orginalt 131 hk, men den er chippa i tillegg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0ndr3 Skrevet November 18, 2013 Rapporter Share Skrevet November 18, 2013 kjøp et bra åpent luftfilter og eventuelt oppgrader rørganger og intercoole istedet for :)dumpventil har ingen funksjon på dieselbil, så det blir bare teit, da er det bedre og få litt grom diesellyd og en mer lettpustet motor istedet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfamatør Skrevet November 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2013 Har du mulighet til kommentere med link og diverse, er nokså ny med bil skjønner du :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg