flubber88 Skrevet Oktober 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Er det nokon som veit om plassar i Norge som tilbyr omprogrammering av ECU? Eg har funne eit par låsesmedar i UK som har tilbudt seg å gjera det. Min Toyota leverandør hadde høyrt om folk som hadde fått da gjort i Norge, noko som hadde vert mykje enklare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Kan ikke si jeg helt skjønne hvorfor du skal omprogramere motorstyreenheten. Fordi det er billigere enn å kjøpe nye nøkler? Du må jo uansett ha nøkler som passer til tenningslåsen din... Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flubber88 Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Grunnen er at eg har mista alle nøklane til bilen... Det einaste alternativet Toyota tilbyr er å montera ny ECU og tenning til 20000,- Omprogrammering og å lage nye nøklar kostar rundt 4000. Ut i frå nøkkelnummeret kan ein laga nøklar som går i tenninga såvidt eg har forstått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Ja, men hva er problemet om du kan bestille nye nøkler? Alle biler har sitt eget nummer som det blir bestillt nøkler ut i fra så da kan det ikke være noe problem. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg