Gå til innhold

Kjøpe G20 HID exenon lykter?


Raines

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en nissan primera GT 97 modell.

 

På ebay fant jeg dette: 

 

http://www.ebay.com/itm/JDM-NISSAN-PRIMERA-P11-G20-BLACK-HOUSING-CRYSTAL-KOUKI-XENON-HID-HEADLIGHTS-OEM-/251357918186?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a861973ea&vxp=mtr

 

Virker som desse lyktene ble levert orginalt på utenlandske modeller. 

 

noen som har meninger angående dette?

 

jeg lurer på: 

 

1. Greit å montere dette på min egen bil?

2. Lovlig?

3. kommer de med automatisk høydejustering osv?

4. Hadde det blitt bedre lys?

5. Hadde det blitt en smule finere utseendemessig?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ser ut som det er bolt on nja, men vet ikke hvordan de xenonboksene er koblet. Kommer de fra en bil med orginalt xenon så må du nok koble om litt tenker jeg. 

 

2. Nei

 

3. Sansynligvis ikke, står ikke noe om det, 

 

4. Ja, helt klart

 

5. Ja

 

Nå vet ikke jeg om du vil ha noe ekstralys på bilen din, men dette er nok det billigste lovlige alternativet til bedre lys. http://www.megalys.no/products/comet-200-xenon-sett

Har aldri sett en p11 med xenon så det vil nok muligens bli vanskelig og evt få godkjent noe ombygging av det.. så lenge det ikke er levert til europa/Norge. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

1. Ser ut som det er bolt on nja, men vet ikke hvordan de xenonboksene er koblet. Kommer de fra en bil med orginalt xenon så må du nok koble om litt tenker jeg. 

 

2. Nei

 

3. Sansynligvis ikke, står ikke noe om det, 

 

4. Ja, helt klart

 

5. Ja

 

Nå vet ikke jeg om du vil ha noe ekstralys på bilen din, men dette er nok det billigste lovlige alternativet til bedre lys. http://www.megalys.no/products/comet-200-xenon-sett

Har aldri sett en p11 med xenon så det vil nok muligens bli vanskelig og evt få godkjent noe ombygging av det.. så lenge det ikke er levert til europa/Norge. 

 

 

 

OK, takk for info :)   Da gidder jeg ikke kjøpe dette med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår