staalebra Skrevet Oktober 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hei! Noen som vet om en norsk side hvor de selger orginal eksos til G60? Eventuelt effektanlegg da. Eller om jeg kan bruke eksos ifra GTI 8v ellerno? Mvh Ståle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2013 kjøper du effektanlegg så er det som regel bare 1 standard uansett :) originalt eksos til G60 får du vel fort på de fleste plasser som selger eksos (meca, mekonomen, bilextra, svendsen eksos etc etc) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staalebra Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Ja, okei :) Men er usikker på om jeg skal montere orginalt eller effektanlegg. Siden bilen er gjort om til turbo. Noen tips? På forhånd takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomLura Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Bytt ut manifoild med grenrør bør vel holde med standard er vel 2'' eller noe sånn? bare ta vekk katten vis det er det på den. Siter vw golf 1 cab 1.8 gti 1987 Audi coupe 2.6 v6 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 og bytte ut manifold med grenrør blir litt problematisk når man har turbokonvertert bilen... 2.25" evt 2.5" holder på en G60 turbo, jeg ville anbefalt og bare kjøpe bakre potte og fjerna midre. blir ikke så voldsomt md lyd når det er turbo. men åpner litt for flow Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staalebra Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Den er god! Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomLura Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 og bytte ut manifold med grenrør blir litt problematisk når man har turbokonvertert bilen... 2.25" evt 2.5" holder på en G60 turbo, jeg ville anbefalt og bare kjøpe bakre potte og fjerna midre. blir ikke så voldsomt md lyd når det er turbo. men åpner litt for flow hehe stemme det ! gått du passe på :) Siter vw golf 1 cab 1.8 gti 1987 Audi coupe 2.6 v6 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg