Anderssen90 Skrevet Oktober 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2013 jeg gått til anskaffelse av skinnseter, da bikkjefaen til eksen greide å pisse i stykker det forrige baksetet mitt!!!men, spørsmålet mitt lyder : er det problemfritt å nappe ut kontaktene som sitter i de orginale framsetene m/airbag? har hørt mye snakk om at airbagene blåser ut om strømmen plutselig kuttes osv. de nye setene har også airbag, så er det en spesiell prosedyre for dette, eller er det bare å nappe kontaktene ut fra de gamle og inn i de nye, eller må man kutte strømmen fra batteriet? :)Håper på svar! :) :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Airbagen skal ikke løse ut om pluggen til setene koples ifra. Du vil kanskje få en feilmelding som etterpå må slettes, men om du ikke slår på tenning mens plugg til seter er frakoplet så skal det gå bra. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderssen90 Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Okei, takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg