mercejenta Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 hei hei . har en audi a4 1,9 tdi 1997 mod. har hatt problem med at den ikke starter, så jeg fikk tips om å bytte diesel filteret . etter jeg byttet filteret fikk jeg ikke start. men når jeg fyllte diesel filteret med diesel , startet motoren helt fint. men etter en stund døde motoren . jeg trodde dette var pga av at diesel føde pumpen ikke virket. etter jeg fikk tak i en ny pompe å jeg skulle jeg bytte den fann jeg den ikke , eneste jeg fant var en nivå måler . mitt spm er er det kun 1 diesel pumpe ? eller er det en pumpe til? evt hvor er pumpen ? det er en stasjonsvogn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Har du sjekket at filteret sitter riktig vei? Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Har du prøvd en diagnose på bilen? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg