Static Skrevet September 25, 2013 Rapporter Share Skrevet September 25, 2013 Har noen problemer med at bilen ikke vil gå reint. Når den til slutt vil gå på tomgang er det så vidt det er turtall. Måleren er nesten på null. Hadde ingenproblemer med den før jeg bytta radiator. Etter jeg bytta har den ikke vilt gå skikkelig . Kan det være no kondens problem? ( noen har foreslått for meg) Evt. Hvor og Åssen sjekker jeg om detta? Har foresten bytta til nye plugger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet September 26, 2013 Rapporter Share Skrevet September 26, 2013 Kom dette etter eller i forbindelse med radiatorbyttet? I så fall, løsner du noen el.koblinger etc som du har glemt å sette sammen igjen? Når du bytta plugger, var du forsiktig med pluggledningene, fikk du satt på plugghettene riktig og på riktig plass. Du kan evt løsne en og en plugghette for å se om noen av sylinderne ikke er med. Jo mer info du kommer med jo lettere er det å hjelpe deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet September 26, 2013 Rapporter Share Skrevet September 26, 2013 Glemt å koble på en temp sensor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Static Skrevet September 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2013 Problemet var før jeg bytta plugger og blei ikke noe bedre etter plugg bytte . Der er alt greit. Men er en ledning jeg ikke er sikker på hvor skal. Kan ta bilde å vise i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Static Skrevet September 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2013 [ATTACH]40518[/ATTACH] Dette er den kabelen jeg ikke vet hvor skal :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Sensoren på bildet er utetemp-måleren ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg