Jump to content

Rate this topic


Snickern
 Share

Recommended Posts

Hei

Selger en Kadett, det er satt inn en 2.2i som startet i fjord når jeg prøvde. Mangler radiator og girkassefeste. Mellomaksler følger med, men må kappes og sveises. Skulle ha den som isbil, men har ikke tid eller sted å kjøre lenger. Bilen står i Askim og kan besiktiges etter avtale. ikke strøken, men ypperlig til bilcross/isbil eller prosjekt.

pris 8 000,- eller bud
Legger ut bilde snart, har det på tlf

ta kontakt på mail så sender jeg tlf nr

Edited by Snickern
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Similar Content

    • By Rollo
      HJELP
      Jeg trenger noen gode råd. Har hatt en svetting / liten lekasje mellom oljefilterdeksel. Det viste seg at det mangel en oring, vi byttet filer og satte inn oring, men nå lekker det mere? Det kan virke som om lokket skrur seg ut. Pakningen tyter ut , og jeg kan ta den av med fingrene om jeg skur til litt. Men pakningen er like hel lokket ser helt ut, uten skader.
      Er det noen  som vet om dette er typisk for denne typen bil  og  / eller har noen gode råd?
      Er det muligens bedre å kjøpe pakningstoff på tube som tåler olje og varme og legge et godt lag på lokket og skru til?
      Jeg skrudde til nok så hardt med skralle,  uten pakning nå, kan det fungere?
      Skal pakningen være stram? For det er ikke denne, den fulgte med filter kjøpt på Biltema.
      Har ikke hatt denne bilen lengre enn et par mnd og den er ellers ganske strøken og den har kjørt få km for alderen og jeg er ikke så bilkyndig.
      Takk for alle innspill
    • By Elmeri
      Hei, jeg holder på med å prøve å finne ut hvordan jeg skal utføre en installasjon av turbo på Primeraen min. Jeg er lei av å bare ha 75hk og jeg tenker hadde vert gøy med erfarming med installasjon av turbo. Jeg vet en del om den teoretiske delen av insallasjonen. Men jeg tenker hvordan skal jeg gjøre tuningen av bilen etter turboen er installert? Jeg vet ikke om elektronisk tuning er mulig siden jeg trur den har mekanisk injeksjon. PS.Jeg har ikke planlagt å gjøre dette perfekt gjør det bare for skøy men har heller ikke lyst å sprenge motoren. I tillegg om dere har tips til hvor jeg muligens kan finne en turbo eksos manifold til bilden hadde det vert ekstremt fint så jeg ungår å måtte sveise. Har dere flere tips eller ideer bare kom med det :)
    • By T3rminator
      Hei!
      Jeg pusser opp en Caravelle T3 '88.
      Jeg fant et par større dekk liggende i verkstedet som jeg tror kunne sett tøfft ut som bakdekk på T3'n.
      Litt overkill, men kunne vært morro å sett hvordan det hadde blitt på bilen, og evt laget skjermbreddere deretter.
      Dekk dim er 265/70/15R. Hvor finner jeg felger som passer disse dekkene med boltsirkel 5x112?
      Hvilken felgdim trenger jeg for disse dekkene?
      Edit; Hva slags framdekk bør jeg da kombinere med disse dekkene?
      Kan bilen bli godkjennt med disse dekkene, og hva er evt. kriterier for at den kan bli godkjennt med større dekk?
      Jeg planlegger også å bytte motor.
      Planen var i utgangspunktet å konvertere til en Subaru Forester motor jeg har stående, men Porsche motor har også streifet tankene.
      Hva bør jeg være obs på når det gjelder bytting av motor og godkjenning for Norske veier?
      All nyttig info verdsettes!
       
      (Prøvde å laste opp et bilde, men det funket ikke av en eller annen grunn, prøver igjen senere)
    • By Kristina Lødner
      Skulle bruke bilen en dag, så ville den ikke sku seg på. Det gikk ikke å lade batteriet, så vi kjøpte ett nytt. Vi fikk da start på bilen. Bilen starter men går umiddelbart på veldig høyt turtall (1400), og det finnes ingen respons på gasspedalen. 
      Det er en Opel zafira 2008 TDI. 
      Noen som kan hjelpe oss med dette? Takk for svar:)
    • By eirfje
      Jeg har en 2.0 8v topp som er portet og høvlet hele 3 mm som jo er for mye. (2,7 er vel maks på disse?)
      Denne har gått noe fælt og da det er dyrt å porte har jeg fortsatt lyst å bruke denne toppen.
      Derfor lurer jeg på om det er mulig å ta av feks 0,5 mm av stemplene for å kompansere for dette?
      Noen som har erfaringer med dette?
      Merk dere at det er bilcross.
  • Populære emner nylig

  • Recent Achievements

    • martinlol went up a rank
      Korporal
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy