Treland123 Skrevet September 21, 2013 Rapporter Share Skrevet September 21, 2013 Har en Audi rs4 b5 med noen motorproblemer. Så lurte jeg på om vist jeg går til Tyskland og kjøper meg en ny motor (samme originale) om jeg da må dokumentere/vise den? Eller er det bare å bytte å tut og kjør? Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 21, 2013 Rapporter Share Skrevet September 21, 2013 Bare å kjøre - men minst mulig tuting når du kjører forbi tollen :) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Treland123 Skrevet September 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2013 Ikke noe som skal vises/dokumenteres oss statens vegvesen etter at motoren er byttet heller?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 21, 2013 Rapporter Share Skrevet September 21, 2013 Motorbytte er reprasjon, så ikke noe problem så lenge motoren er av samme type. Skal du gjøre det helt lovlig må du betale mva på det motoren koster Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg