Lollo90 Skrevet September 14, 2013 Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 I følge møller har jeg defekt bremselysbryter (EPC lampe lyser). Men bremselysene fungerer helt fint, aldri hatt noe problemer med di, men EPC lampen iriterer meg. Må jeg bytte bryteren selv om bremselysene fungerer? Kan bryteren vere defekt selv om lysene fungerer fint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 14, 2013 Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 Ja. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollo90 Skrevet September 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 Ja. Da får vi prøve å bytte den. Er dette noe di kunn har på møller eller kan man få tak i det på meca\mekonomen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 14, 2013 Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 Tviler på de har den på MECA osv, men du kan jo spørre. Ellers er det sikkert ikke videre å spare på kun en bryter ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollo90 Skrevet September 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 (endret) Tviler på de har den på MECA osv, men du kan jo spørre. Ellers er det sikkert ikke videre å spare på kun en bryter ;) Ja tenkte det samme. Pris har ikke så stor betydning, tenkte bare att MECA osv har oppe på lørdag, men ikke delelageret på Møller. En liten ting til, blir EPC lampen borte av seg selv med OK bryter, eller vil den vere der til feil.ml blir slettet? Endret September 14, 2013 av Lollo90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg