Gå til innhold

Hvor kjøpe originale bakseter til Hiace.

Ranger emnet


sansim

Anbefalte innlegg

Noe her inne som vet hvor det er mulig å kjøpe originale bakseter til hiace,som også passer på de originale festepunktene foran ca 104cm og bak 48cm,som er de eneste som biltilsynet godkjenner,hvis du ikke får fatt i seter som er krasj testet(tuv godkjente)og montert/godkjent av et bilombyggingsfirma( baksetespesialisten skal ha 28000 for denne jobben inklusiv seter)

 

Har prøvd huggere i Norge/Sverige/Danmark,ebay

 

Så gi en lyd hvis du har en ide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Amayama.com har gode priser på deler, men vet ikke hvor aktuelt det er å kjøpe så store ting som seter derfra. Du trenger delenummer for å kunne finne priser og bestille derfra; dette burde du kunne finne på toyodiy.com... evt. send meg en pm med chassisnummer, så skal jeg se om jeg klarer å hjelpe deg. Har et deleprogram liggende.

 

 

Mvh Movikon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket på Toyodiy,men finner ikke komplette seter med tilbehør,men har nå sendt en Mail til amayama.com der jeg spør om de skaffer komplett seter med alt tilbehør,så fårjeg se hva de svarer,blir sikkert kostbart med frakt og alt:)

 

De brukte de selger på finn.no har ofte ikke 3punkt belter på alle seter,kreves hvis bilen er reg etter 9/2004,og ikke alle som har samme feste målene som er i bunnen på hiacen,så det blir litt gambling:) mye rart som er gjort og selges,det beste hadde vært å kommet over en krasjet minibuss som var nyere en 2006mod,var en tilsalgs på finn der budet var opp i 18000kr for setene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår