Lalaw3ra Skrevet September 10, 2013 Rapporter Share Skrevet September 10, 2013 Hei, jeg har en Ford Mondeo (ghia) 1999. Nå har det seg sånn at jeg er litt usikker på den ghia biten. Hvordan finner jeg ut om det er en ghia eller ikke? Siter Your computer has just committed suicide ... press the [any key] to plan funeral Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 10, 2013 Rapporter Share Skrevet September 10, 2013 Det skal være et Ghia-merke på vindusrammene på bakdørene. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 10, 2013 Rapporter Share Skrevet September 10, 2013 Og drøssevis med utstyr, og gjerne "treverk" overalt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lalaw3ra Skrevet September 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 Aha ^^ Takk takk ^^ Siter Your computer has just committed suicide ... press the [any key] to plan funeral Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg