Gå til innhold

Pris på dempere Vectra GTS

Ranger emnet


enordbo

Anbefalte innlegg

Hei, en av bakdemperene på min Vectra GTS 2006 1.8 er røken. Ringte opelforhandler for å få pris på nye, og fikk da opplyst at disse koster 5000 pr stk! Grunnen er at det er GTS med spesiellt understell osv.

 

Har noen andre bytte bakdempere på Vectra GTS? Finnes det uorginale som fungere like bra? Fikk også opplyst fra opelforhandler at uroginale vil gå dukken etter kort tid da de ikke er laget for GTSen.

Endret av enordbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha original høyde?

 

Her har du et sett med litt senk - Ikke alt for mye, om du ikke liker den slags :-)

Supersport suspention kit - PARTS AND RETARDS AS

(Til Opel Vectra C, f.o.m 2002 - Slik jeg har skjønt det, er en 2006 GTS bare en variant av "Vectra C")

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha original høyde?

 

Her har du et sett med litt senk - Ikke alt for mye, om du ikke liker den slags :-)

Supersport suspention kit - PARTS AND RETARDS AS

(Til Opel Vectra C, f.o.m 2002 - Slik jeg har skjønt det, er en 2006 GTS bare en variant av "Vectra C")

 

Er en vanlig variant ja, men var noe spesiellt med understell og demping fikk jeg beskjed om. Men høres jo helt vilt ut at det skal koste 5 ganger så mye pga det.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilnærmet null erfaring med Opel, men det kan umulig stemme det han sa...

 

En demper fungerer likt uansett, og så lenge det er en vanlig variant av Vectra C, skal et hvilket som helst sett til Vectra C passe. (Bare sørg for at settet er designet for rett akselvekt og motortype)

 

EDIT; Er det noe Xenon-justering på demperen, eller adaptivt sportssett? (Elektronisk styring av xenon basert på demperens posisjon, eller elektronisk styring av stivheten på demperen?) eller noe annet uggabugga?

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår