Bassoflove Skrevet September 7, 2013 Rapporter Share Skrevet September 7, 2013 Hei. Har byttet topp på en -01 130 TDI. Har satt på en fra en 115hk. Trenger jeg å kode disse dyser? Får ikke start. Har tilgang på vag-com. Siter Passat 130 TDI 4M -01, Passat 110 TDI -97, Transporter 2,4 Syncro Lang -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet September 7, 2013 Rapporter Share Skrevet September 7, 2013 Tror ikke dysene er like, har du fortsatt gamletoppen så bytt over dysene. Brukte du låseverktøy på veiv og kam når du monterte registeret? Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassoflove Skrevet September 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2013 Skal jeg flytte over dysene så må vel de justeres,og da må en vel ha spesialverktøy. Trudde det var samme dyser på 101/115/130 hk og at det er ecu'en som styrer dette. Sikkert jeg som tar feil.... Har brukt låsing til veiv/kam og har justert register slik det skal være ja.... Siter Passat 130 TDI 4M -01, Passat 110 TDI -97, Transporter 2,4 Syncro Lang -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P o p i c a Skrevet September 9, 2013 Rapporter Share Skrevet September 9, 2013 115hk dyser er fra førige generasjonen, a.k.a. B5. 130hk dyser har en annen munnstykke og fungerer med en annen ECU programvare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassoflove Skrevet September 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Til informasjon har jeg nå 115hk topp på en 130hk motor, med 115hk dyser. Alt fungerer slik det skal..... Forstå det den som vil.... Siter Passat 130 TDI 4M -01, Passat 110 TDI -97, Transporter 2,4 Syncro Lang -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet September 12, 2013 Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Hva var feilen? Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassoflove Skrevet September 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Brukte feil låse-tolk nede på veiva sånn at den ble to tenner feil på register. Fikk start når e tok ut kontakten til kam-sensor, men stoppet strax e satte i kontakten igjen. Siter Passat 130 TDI 4M -01, Passat 110 TDI -97, Transporter 2,4 Syncro Lang -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet September 12, 2013 Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Bytett dyser på min 3bg 2005mod trengte kunn å ta dem inn å sette nye rett i ikje noe annet dillnå dall Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.