misterx Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Har kjøpt en Golf IV 2002, og denne har den gamle typen spiller (VW Radio Navigation system) Det er denne typen: http://img823.imageshack.us/img823/376/zdjecief.jpg Tenkte jeg skulle skifte denne ut med en spiller med større skjerm og mindre knapper.. men lurer på hva som egentlig passer i "hulrommet" der denne er for øyeblikket? Det er vel ikke alt av spillere som får plass der den nåværende spilleren er for øyeblikket (noen blir vel for store, mens andre blir for små)? Har veldig lite peiling, så tenkte det var greit å få litt hjelp før jeg kjøper noe som ikke passer f eks. Og hvordan er dette med å ettermontere ryggekamera? Tenkte at om jeg skal oppgradere spilleren, hvorfor ikke innstallere et ryggekamera i tillegg og gå til innkjøp av en spiller som støtter ryggekamera? Hvilke spillere er kompatible med (helst trådløse) ryggekamera? Takk for hjelpen, setter stor pris på svar til en nybegynner ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Med denne ramma: Volkswagen, monteringsramme - www.TransMedia.no og riktige iso-overganger, så passe alle 2-din spillere, som feks denne: Pioneer AVH-X3500DAB - Autodesign AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Man trenger ikke ramme. Bare dra ut den gamle spilleren. Og sett inn ny 2DIN spiller. Perfekt match. Var iallefall det i min gamle Golf 4 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg