Audi-V8 Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Hei, Lurte på noen små ting... 1. Hvilket forum skal vi med V8 motor holde oss i ? 2. Er det flere eiere med Audi V8 her på forumet ? vil gjerne kommet i kontakt med noen. 3. Hvor handler en mest deler ifra ? Audi, mekonomen, eller andre ? På forhånd tusen takk. Sigmund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Det må da vel bli 200/S8/A8 forumet ? Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Vil tro det er ment som "200" ja ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Vel, jaggu godt å se at det er fler enn meg som har V8 her! Her ser dere bilde tatt idag, er det fler enn meg som syns den er helt ok også kanskje? Selv syns jeg den er nydelig da, men så er jo ikke jeg helt upartisk her.. ;) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 det står 18" i annonsen ;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=421879&username= Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Alt er til salgs, bare prisen er den rette.. ;) Selger mora mi og jeg, men ho blir ikke spesielt billig.. Men nå er jeg ikke så keen på å selge lenger da, ikke etter soting av blinkerser og innkjøp av 18" hjul. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg