jøgga78 Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Hei. Har en transit connect t220lx 05 mod. Varmetrådene i frontvinduet har sluttet å virke på førersiden. Regner med det er noe irr eller noe på polen til koblingene. Men for å komme til denne mener jeg at jeg må ha av vindusviskeren? Men denne sitter dønn fast! Noen triks for å få denne greit av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Selges avtrekkere til vindusviskere,vett ikke om biltema har men har hørt det går an og bruke slike avtrekkerer som man løsner endeledd med og slike har de på biltema. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 [ATTACH]40353[/ATTACH] Sånn brukte vi når eg jobbet med bilglass og de har denne på biltema koster 69kr Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jøgga78 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Den dingsen ser jo ut til å fikse mitt problem :-) Biltema NeXT. Takker for hjelpen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg