vwperformance Skrevet September 1, 2013 Rapporter Share Skrevet September 1, 2013 (endret) Har montert bremser fra en golf 3gti på min golf 3stv altså te bremseskiver bak Men hvilken av vaierene skal eg bruke ser di har 2 lengder - 1610mm å 1616mm Eg har mistet dei gamle vaierene å husker ikje skilt nummerret fra den donor bilen eg slakta Endret September 2, 2013 av Quattro73 Feilpostet. Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 (endret) Med 6mm i lengdeforskjell så er det nok ett fett hvilke du bruker ;) AKTE sier 1613 mm. Endret September 2, 2013 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Er de like da? mener å huske de for trommelbremser ikke passer når man bygger om til skivebrems..? ikke bare lengden, men innfesting osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Er jo egentlig bare å taste inn bil manuelt på for eksempel mekonomen sine sider.. men tror nokså sikkert de ikke kan brukes om hverandre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Nei de er ikke like for trommel- og skivebrems. De for trommelbrems er 1495mm lange, og som sagt, de for skivebrems er 1613mm lange. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Har ikke den til skiver en kule i enden, mens den til trommel har en slags klave som skal trees in på armen på bandet mon tro..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 (endret) Skivebrems Trommelbrems Endret September 2, 2013 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Sånn var de ja:) uansett blir wire alt for lang i forhold til strømpen vist du bruker wire fra trommelbrems.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet September 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Sjønner ikje ka doker snaker om eg da .. Ska an ikje bare gjeom der med girkassetunnelen da Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Sjønner ikje ka doker snaker om eg da .. Ska an ikje bare gjeom der med girkassetunnelen da Jo det skal den, og som 3011 antyder er den for trommelbrems kortere - noe som ikke er tema siden du skal bytte wirene. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet September 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Aaah Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg