boof Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Har en klikklyd som jeg ble oppmerksom på i dag. Tok en titt under panseret, å etter litt kjapp leting, fant jeg at hjulet som sitter nederst (sitter på veiva?), beveger seg 1-2 millimeter mot venstre (sett forfra), med samme intervall. Er det noen som skjønner hva jeg mener, og/eller har vært borti noe lignende? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Er nok ac agregatet ditt som kobler ut og inn tenker jeg også da blir det større belastning på reimhjulet som nok beveger seg litt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet August 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Er det noe jeg må leve med, eller er det noe som kan fikses? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet August 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Er det forresten normalt at det skal koble inn såpass ofte med noen sekunders mellomrom? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Siden det ikke er noe mer det flytter på seg så ville ikke jeg bekymret meg noe videre. Ac agregatet kobler gjerne ut og inn hvis det er stilt inn på en temperatur i bilen din for at det skal holde seg på den tempen. Om du overstyrer den og setter på så kaldt som mulig, så vil du for eksempel ikke oppleve at det kobler seg ut og inn. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg