careka Skrevet August 22, 2013 Rapporter Share Skrevet August 22, 2013 Kan jeg kjøpe ny radio og sette in ? Finnes det ingen måte dette kan fikses på slik at jeg får in det orginale WV opplegget, jeg vil ikke ha disse uorginale greiene. en kondemnert delebil av nyere dato bør jo kunne finnes med det jeg trenger. ---------- PÅ WV butikken sier de nei, men jeg styoler ikke helt på dem, tror det er litt WV poletikk ute å går her. De vil jo helst at jeg kjøper ny bil hos dem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 22, 2013 Rapporter Share Skrevet August 22, 2013 Skjønner ikke helt hva du er ute etter. Vil du ha bluetooth mulighet på spilleren du har nå? Eller vil du ha ny spiller med bluetooth? Om du vil ha bluetooth modul til den spilleren du har nå må du oppgi hvilken type original spiller du har. Finnes moduler til noen spillere OEM Bluetooth Interface Module 9W2 FOR VW Volkswagen RNS510 RCD510 1K8 035 730 D | eBay Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
careka Skrevet August 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 fant dette nå i natt, er det brukenes ? For VW VolksWagen Jetta Sagitar Caddy Touran magotan GOLF V Passat B6 CC Scirocco SEAT Leon Fabia golf 6 tiguan R36 (2006-2010) 7" Indash CAR DVD Player GPS Navigation Navi iPod Bluetooth TV Radio RDS FM Stereo Headunit Free Map CD1092: Amazon.co.uk: Jeg har 510 spiller uten GPS fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Den TKarlsen har linka til funker. Du monterer den boksen under passasjersete foran, legger ledningene under teppet, drar de opp til spilleren å kobler til. Mikrofonen skal legges oppi ledig hull i taklampa. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
careka Skrevet August 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Den TKarlsen har linka til funker. Du monterer den boksen under passasjersete foran, legger ledningene under teppet, drar de opp til spilleren å kobler til. Mikrofonen skal legges oppi ledig hull i taklampa. OK, Takker og alt dette følger med i pakken du kjøper, Må der progameres noe ? eller er dette bare plugg & play. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Må programeres inn så spilleren skjønner at den har bluetooth. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg