RaCk Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Jeg hadde store trim planer for min Civic. Men ser ut som om jeg faller tilbake på et gammelt prosjekt og selger unna civic istedet. :) Har nå lagt opp bilder av min Honda CRX (Ed9) Hybrid. Kommer B16A1 maskin i den til å begynne med. først skal alt fungere før jeg ødelegger det igjen for å modifisere det. Jeg trenger felger! Kom med forslag! Takk til : Øystein Kausland som knakk motorfestet når han skulle "burne" med bilen. Det var dette som satte meg i gang med å bygge en ny bil. Eirik Kråkevik & Co. blant annet Jumbo fra forumet her som gjorde det mulig å få tilpasset stylingen som ellers måtte blitt levert tilbake til AST performance. AST performance som skaffet meg alle delene til tross for en grusom ventetid. Jondal Bil som var snill og lakket bilen. Samt har lagret den en god stund i etterkant. Mamma og pappa for deres tålmodighet og deres tro på meg og mine prosjekter samt takk for at jeg får bruke garasjene som jeg vil. Perel For forståelse ang annulert salg og for at han tar Civic istedet. Og for fargevalg : Monte Carlo Blue Pearl Club Honda Slik så den ut før Her er prosjekt bilder Slik ser den ut nå Stay tuned. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 RaCk all cred til deg!!! su er faen meg flink:) ga du faen i granadan, eller holder du på med den og?:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 " Takk til: Øystein Kausland som knakk motorfestet når han skulle "burne" med bilen." HAHA.....er faen meg nice crx ass, du kan dette med å lage godbiler!! Hva heter stylingkittet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Mugen Flared heter det. Også kjent som Cyber 1. Original kittet er utformet av Cyber motorsports i australia. Dem har blant annet laget Cyber 2 prelude'n. :) En av de peneste preludene syns jeg da. Selv om mangen mener noe annet. granadaen skal snart gjennomgå lungetransplantasjon og få pustehjelp. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Street cred. moste assured with car this! Sure victory this car owner wil have! Fra å prøve seg på japansk gramatikk tilbake til norsk :D Utrolig fin bil! Gleder meg til å se den i virkeligheten! :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Stilig bil.. og den kledde den fargen veldig godt... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Bilda av korleis bilen ser ut i dag, fungerer ikkje =/ Ellers masse bra bilder =) =) =) Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 joda. Dem virker dem. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mork1 Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Blir bra dette :) keep up the good work dude. Så litt høy ut framme? også lurer jeg på om du har en vinge på taket eller?så litt rart ut... Felger ja...ikke det enkleste å velge ut...hvorfor ikke noen pene 6 eikers felger?Eller kanskje noen "50 eikers" felger?vet ikke... (off topic: min rex er død:( totalvrak...) Siter 1987 MR2 AW11 1994 MR2 SW20 Klubbleder TS-ogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 mugen flared ja..men passer dette kitte... crx vtec oxo? eller kunn ed'n? har du crx'n enda...gjort noe med motor? mvh driver å bygger opp en crx...har fått emg stroker kit hehe skal klinke inn en yurbo etterhvert =) Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 De felgene skal mishandles på det verste så fort jeg får tak i nye. Videre så lages dette kittet også til CRX VTEC ja. Takvingen skal også vekk i syvende og sist. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Pen den der rack! Det ser ut til at det er gamle felgene dine jeg har liggende i garasjen. Jeg har vel gamle motoren din også ettersom jeg har forstått? Kjøpte min av Finn. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 skal du selge den motoren? Jeg savner den. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by RaCk skal du selge den motoren? Jeg savner den. Da har jo ikke jeg noen å ha i min desverre. :( Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 OHH!! må være en av de råeste crx`n jeg har sett med hvite skilt!!! thumpsup thumpsup thumpsup thumpsup %/#=#&) bra fargevalg!!! Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg