netrom1970 Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 Har en Ecotec 2,0 97-98 som skal brukes i BC. Sliter med startsperra, vet det går å kobble den ut på "gammlere" Ecotec å de sier det ikke går på denne mod. Er det noen som har et bilde/tegning av den delen jeg må ta med av den orginale bilen? Det skal sitte en chip i nøkkelen, men vet ikke noe om den delen som "leser" chipen? Håper noen kan hjelpe meg med dette "mysteriet" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 Det må sitte chip i nøkkelen som er programert opp mot styreenheten. I tilegg må nøkkelleseren være på plass. Nøkkelleseren sitter rundt tenningslåsen, du vil kjenne den igjen da det går ledninger ut i fra den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netrom1970 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 ok, Tusen takk! Da skal jeg se etter den nå jeg plukker ut motor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg