syncrokjell Skrevet August 9, 2013 Rapporter Share Skrevet August 9, 2013 Vår bil er reg hausten 93. Skal skifte motor - har fått tak i motor som har stått i tilsvarande bil men som er reg tidleg i 94. Det var endring av turbo og dieselpumpe på desse 2. Turboen skiftar eg over (reknar med det ikkje får andre følger..?) Hadde ikkje lyst å skifte dieselpumpa - so då må eg vel ha ECU som passar for å få start? Chassisnummer på vår bil som treng ny motor: WAUZZZ8CZRA031969 Chassisnummer på bil som vi har fått motor frå: WAUZZZ8CZRA213687 treng ECU som har stått i tilsvarande bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syncrokjell Skrevet September 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 No ha eg gjort dette - bilen er ein 93-modell: - hadde donormotor-1 og donor-2 - monterte donor-1 som var ein 93-modell (lik dieselpumpe). Starta på første forsøk - men det viste seg at den hadde defekt toppakning/topp. - i kveld skulle eg starte opp donor-2 som kom frå ein 94-modell. Denne har ulik dieselpumpe. Motor vil ikkje starte - står berre og kinnar. Ser ut som der ikkje kjem fram diesel. Spørsmålet er om eg må ha hjerne frå 94-modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg