TKarlsen Skrevet August 8, 2013 Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 US blinklys modul selges. Får dine blinklys til å lyse svakt. Ulovlig og tøft :) Selges for kr 100kr (paret). Selges pga de har brent opp pæreholderen på bilen min. Så lyktene mine tåler ikke sånt Send PM meld om du vil kjøpe de ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 8, 2013 Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 Hvordan fungere dette har du bilde og passer det alle biler? Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 (endret) Passer til alle biler. Modulen har 3 kabler. 12V styrestrøm, inn og ut. Du kutter enkelt kabelen som gir 12V til blinklyset og kjører de kablene på inn og ut på modulen. Og siste 12V kabelen drar du til parklyset f.eks [ATTACH]39977[/ATTACH] Endret August 8, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet September 11, 2013 Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 Funker det og blinke vanlig når du har på nærlys feks? Brent opp pæreholerne? Høres jo ikke helt bra ut? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 (endret) All blink lys virker normalt. Samme om du har på nær eller fjernlys. Strøm henter du fra parklys, og det står på hele tiden ja, ikke alle lykter som er beregnet på det tror jeg Endret September 11, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet September 11, 2013 Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 All blink lys virker normalt. Samme om du har på nær eller fjernlys. Strøm henter du fra parklys, og det står på hele tiden ja, ikke alle lykter som er beregnet på det tror jeg Har orginale lykter. Hvordan blir det med de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 Som du ser på bilde over her ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet September 11, 2013 Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 Som du ser på bilde over her ;) Tenkte med tanke på nedsmelting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 11, 2013 Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 Kjørte med samme type moduler på en mb 190e i over 2 år før jeg solgte den,bilen går fremdeles med modulene og har aldri brent/smeltet pæreholderene. Sånn,nok OT fra meg :) Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel1989 Skrevet Januar 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Har du flere t karlsen?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg