Gå til innhold

Slik endte det med mine lille perle..

Ranger emnet


Bolf1

Anbefalte innlegg

For knappe 1 m�nede siden s� fant jeg dr�mmebilen, og denne m�tte jeg ha. Ringte vedkommende og jeg kunne komme samme dagen. Forn�yd var jeg n�r jeg cruiset hjem og fikk ganske s� mange lange blikk.

 

Litt etter litt p�kostet jeg bilen originalt vr6 innteri�r, nye gulvtepper og deksler, da det gamle var beiget. Kostet p� skikkelig voks, renset hele bilen, 2 ganger kj�pte jeg nye sommerfelger og fant da ogs� til slutt felgene jeg ville ha. Forn�yd cruiset jeg rundt i bilen i en m�neds tid, og tiden for � finne seg leilighet n�rmet seg. En dag s� var fruen p� nettet for � kikke, og der fant hun en leilighet hun ville se p�. Vi ringte og avtalte en visning bare 2 timer etter at hun hadde ringt. Ut i bilen og avg�rde dro vi, uvitende om hva som hadde oss i vente. Etter en 20 mintutters tid p� veien s� l� det en traktor fremfor oss, som laget en t�rlig stor k�. Til slutt s� kj�rte den inn p� en rasteplass, br�tt s� var det en bil som br�stoppet 3 biler lengre fremme. Jeg rakk p� millimeteren � stoppe f�r jeg dyltet borte i bilen foran meg, og jeg kjente en god lettelse. *BOM* der kom det en bil rett inn i rumpa p� bilen som skyvde meg inn i bilen foran som foresaket en kjedekollisjon, hvor det var 5 biler tilsammen som var innblandet. Det var en danske som uoppmerksomt kikket ut av sideruten sin i det han smalt inn i bilen min bakfra.

 

Det er jo meget standard det, at n�r man f�rst klarer � anskaffe seg noe man leter lenge etter at det g�r i stykker. Her er noen bilder av bilen f�r og etter den lille kollisjonen:

 

F�rste felgene jeg handlet til bilen, bygget for mye ut. S� endte med at jeg solgte de.

[ATTACH]39850[/ATTACH]

 

Felgene jeg til slutt falt p�.

[ATTACH]39849[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]39853[/ATTACH]

 

 

 

[ATTACH]39851[/ATTACH]

 

[ATTACH]39852[/ATTACH]

 

Så da er det bare å vente på forsikringspengene å begynne på noe nytt. Er denne gangen faktisk litt usikker på om det blir en mk2 eller mk3. Og jeg er igrun veldig spent på hvor mye det faktisk er jeg får igjen for bilen? Noen ideer? :)

post-69389-13804855205421_thumb.jpg

post-69389-13804855205657_thumb.jpg

post-69389-13804855205699_thumb.jpg

post-69389-13804855205745_thumb.jpg

post-69389-1380485520579_thumb.jpg

Endret av Bolf1

"Belief creates the actual fact"

- William James

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår