siha50 Skrevet August 3, 2013 Rapporter Share Skrevet August 3, 2013 opel astra twinport 1.6 2006 mod, får et varsellys under speedometer... (bil med skiftnøkkel) i intruksboken sir at det skal være motor elektronik eller gir elektronik. og at lyset skal forsvinne etter noen sekunder. noen ganger lyser det i 2-3 min noen ganger forsvinner det etter 2-3 sekunder... burde jeg dra på verksted? takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 3, 2013 Rapporter Share Skrevet August 3, 2013 Alltid greit med en diagnosetest Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbordal Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 OP-COM Diagnose verktøy får man kjøpt billig på Ebay. Det skal følge med en kabel med OBDII i ene enden og USB i andre, og en CD med diagnoseprogrammet på (*Laptop nødvendig*). Har brukt min på Astra'en og en kompis' Zafira B, og det funket ypperlig. Denne kjøpte jeg F.eks: Vauxhall Opel OBD2 OBDII USB Car Diagnostic Code Reader PC Laptop Scanner Latest | eBay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet August 17, 2013 Rapporter Share Skrevet August 17, 2013 Greit med OP-COM, men man kan starte med å lese ut feilkoder ved å trykke inn gassen og bremsen før man setter på tenningen. Da får man feilkodene vist i dashbordet. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Det er vel servicelampa. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg