kansel Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Hei. har en 1997 Audi A4 som ikke gir en eneste lyd når jeg starter spyling. så vil da tro at motor er gåen. kan ikke se at den ligger noen plass i nærheten av tanken. jeg finner den i alle fall ikke. så noen som vet hvor denne evnt kan være? såvidt jeg vet, så er del dette en rimelig liten plastsak/klump som er på slangen? i alle fall, all info er gull ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Den sitter nederst på tanken, mener du kommer til på den om du løsner på innerskjermen eller skrur ut den ene tåkelykta. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kansel Skrevet August 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 jeg har ikke tåkelykt. men, jeg fant den. om jeg løsnet begge bolter på servopumpa. så ligger den i front av tanken. vet ikke om dette er eget, siden dette er en importbil. men kan jo se ut som det ikke bare er å få ut jæveln. men. jeg fant den, så er vel bare å iverksette tiltak ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg