Asim Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Endelig er gatebilfilmen 2003 her. Bestill den online HER eller ring oss på 6790 9890 eller mail@crazytuning.com Tro meg... etter å ha sett denne.... den er KONGE!! Raske biler, sommer og sol, fest, og ikke minst DAMER!! :D wtf? :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Har crazy tuning oppe noen dager i påsken sånn at det går ann å komme innom å kjøpe den over disk? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Hmm, skrev et innlegg i en annen tråd, men den finner jeg bare ikke igjen. Uansett, jeg har sett filmen, og synes den er sykt bra. Mye gøy kjøring, spretne damer, vittige barn og en skikkelig rapport om hva du går glipp av om du ikke stiller på noen av treffene i år. Det er laget bonusklipp med garasjebesøk, noe som var veldig bra og får meg til å glede meg enda mer til Vålerbanen i mai. Og sånn ellers er jeg glad jeg ikke er Terje. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Turbotrille Hmm, skrev et innlegg i en annen tråd, men den finner jeg bare ikke igjen. Uansett, jeg har sett filmen, og synes den er sykt bra. Mye gøy kjøring, spretne damer, vittige barn og en skikkelig rapport om hva du går glipp av om du ikke stiller på noen av treffene i år. Det er laget bonusklipp med garasjebesøk, noe som var veldig bra og får meg til å glede meg enda mer til Vålerbanen i mai. Og sånn ellers er jeg glad jeg ikke er Terje. ;) har sett filmen tre ganger nå.....stakkars terje ja.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 meget bra film! topp redigering! :D :D absolutt verdt å se! Terje er nok stolt :D :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Turbotrille Hmm, skrev et innlegg i en annen tråd, men den finner jeg bare ikke igjen. Uansett, jeg har sett filmen, og synes den er sykt bra. Mye gøy kjøring, spretne damer, vittige barn og en skikkelig rapport om hva du går glipp av om du ikke stiller på noen av treffene i år. Det er laget bonusklipp med garasjebesøk, noe som var veldig bra og får meg til å glede meg enda mer til Vålerbanen i mai. Og sånn ellers er jeg glad jeg ikke er Terje. ;) Den andre tråden er nok blitt slettet av Asim. Var link til gatebil.no for å kjøpe filmen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by momo Har crazy tuning oppe noen dager i påsken sånn at det går ann å komme innom å kjøpe den over disk? Hei Sorry så ikke dette innlegget før nå. Vi er her imorgen (mandag) så du kan ringe så får du deg en film imorgen. Når det gjelder det andre innlegget har jeg ikke fått det med meg. Vet heller ikke hvem som slettet det. :) Asim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Hva er de greiene med Terje? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by triggerhappy Hva er de greiene med Terje? hehehe... :D du må se det for å skjønne det.. og tro meg.. du kommer til å le deg ihjel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 silverboy, ikke glem terje sine foreldre :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Hehe, Terje kommer nok til å bli en liten legende etter denne filmen. :D :D Likte også spesielt barna, og han lille gutten som skulle hatt Panteraen, han var tøff. ;) Men skal vel gi meg nå før jeg forteller hele filmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 sinnsykt rå film mye rå filming og mye heftige biler. absolutt verdt å se kult intervju med Asim der å hehe Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Har nå få sett filmen.. den er helt rå. Bedre musikk, de har også få skrudd ned musikken litt så vi hører motorlyd :D, flere kameravinkler og onboardcameraene er rååe. Glenn rodney er som vanlig kul å damene er fine :D Ordentlig gladfilm. Myye bedre enn den gamle ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Asim hehehe... :D du må se det for å skjønne det.. og tro meg.. du kommer til å le deg ihjel :D Haha stakkars mann:D Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Gøy og inspirerende å høre at dere likte filmen!!! Alle oss som er involvert i den har lagt ned myyye jobb(og penger....) i dette!! Er vel ikke så synd på terje! Han er jo C kjendis etter dette!!! :D :) :D Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg