yamahamm Skrevet Juli 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2013 hei. får ikke liv i hverken radio eller cd-spiller på sharanen min. lysene på cd-veksleren slår seg på i noen sekunder ellers så skjer det ingenting. klarer og å ta ut og sette i cd-plater men får ikke på selve spilleren. kan det være noen sikringer som har feil? har kun brukerhåndbok på tysk siden denne bilen er importert. bilen er en 2005mod 4motion med veksler i spilleren. noen som har peiling på dette? mvh john-egil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Titanium Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Hei.. Sjekk sikringer først,mener det er 3 sikringer til anlegget.. Har Galaxy,men dette er veldig likt.. Har bare tysk bok jeg også,men lys over med lommelykt.. På min hadde en 3 eller 5A gått og da ble det mye tull.. Frode Siter 2006 Ford Mondeo 2,0 TDCI Titanium STV 2002 Ford Galaxy 1,9 TDi Ghia 1998 Ford Mondeo 2,5 V6 Ghia-X/Ghia-Lux Stv 1972 Ford Transit 175 1982 Ford Taunus 1,6 Bravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet August 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2013 sjekket alle sikringer, ingen som var ødelagt. i tilegg så lyser ESP lampen hele tiden og cruisecontrollen fungerer ikke. fan att jeg lot meg overtale til å kjøpe denne bilen:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 3, 2013 Rapporter Share Skrevet August 3, 2013 Du må nok ta ein diagnose på bilen,iallefall i forhold til ESP Lyset og denne kan du kansje også få tatt diagnose på spilleren siden den er 2005mod. Har du sjekket sikring på selve spilleren og er det det todelt system att du har ein hovedenhet og cd veksler utenom? Sikring på selve spilleren er på baksiden så er det også ein i sikringsboksen. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet August 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2013 ja tenkte å få en diagnose påden etter ferien. er cd spiller og veksler i dashbord men tror dem er i 2 deler. får dem ikke ut heller siden disse nøkkelpinnenne mangler. sikringer i sikringsboks er i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 3, 2013 Rapporter Share Skrevet August 3, 2013 Ja de kan være litt vanskelig og få ut,får kjøpt spesial verktøy til og ta de ut men kansje møller låner deg det i 5min ute på parkeringsplassen sånn att du får løsnet den skader uansett ikke og spør dem. Får håpe det bare er sikringen som er øydelagt da og ikke heile spilleren da de koster litt brukt,har sett cd veksleren på finn til 500kr og det er veldig billig. Lykke til :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet November 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2013 det var ledningsbrudd på bakom radio/cd-spiller som gjorde dette. var og ledningsbrudd på esp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moppi92 Skrevet Mars 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2014 Hei, jeg har også lignende problemer. Jeg klarer ikke å få ut spilleren! Er der bare å dra og bruke makt eller er det en enklere måte å få den ut på? Dette er sharan, 2.0. Setter pris på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2014 Pratet litt mere med mekanikeren om dette. Var ett ledningsbrudd inni dashbordet . han måtte ta av rattet og ut med spiller osv osv. fatter fan ikke hvordan det kan bli brudd på ledninger inni der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg