Gå til innhold

radio/cd-spiller slår seg ikke på?

Ranger emnet


yamahamm

Anbefalte innlegg

hei.

får ikke liv i hverken radio eller cd-spiller på sharanen min. lysene på cd-veksleren slår seg på i noen sekunder ellers så skjer det ingenting. klarer og å ta ut og sette i cd-plater men får ikke på selve spilleren. kan det være noen sikringer som har feil? har kun brukerhåndbok på tysk siden denne bilen er importert. bilen er en 2005mod 4motion med veksler i spilleren.

noen som har peiling på dette?

 

mvh john-egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei..

Sjekk sikringer først,mener det er 3 sikringer til anlegget..

Har Galaxy,men dette er veldig likt.. Har bare tysk bok jeg også,men lys over med lommelykt..

På min hadde en 3 eller 5A gått og da ble det mye tull..

 

Frode

2006 Ford Mondeo 2,0 TDCI Titanium STV

2002 Ford Galaxy 1,9 TDi Ghia

1998 Ford Mondeo 2,5 V6 Ghia-X/Ghia-Lux Stv

1972 Ford Transit 175

1982 Ford Taunus 1,6 Bravo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok ta ein diagnose på bilen,iallefall i forhold til ESP Lyset og denne kan du kansje også få tatt diagnose på spilleren siden den er 2005mod.

Har du sjekket sikring på selve spilleren og er det det todelt system att du har ein hovedenhet og cd veksler utenom?

Sikring på selve spilleren er på baksiden så er det også ein i sikringsboksen.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de kan være litt vanskelig og få ut,får kjøpt spesial verktøy til og ta de ut men kansje møller låner deg det i 5min ute på parkeringsplassen sånn att du får løsnet den skader uansett ikke og spør dem.

Får håpe det bare er sikringen som er øydelagt da og ikke heile spilleren da de koster litt brukt,har sett cd veksleren på finn til 500kr og det er veldig billig.

Lykke til :-)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår