arntarn Skrevet Juli 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2013 hei. håper noen kan hjelpe meg. har en audi 100 s4 4.2 v8. på girkassen ca 5-10 cm over drivakselen på høyre side av bilen kommer det masse olje ut når jeg kjører litt hart! :P. jeg vet ikke helt hvor dette kommer fra, men kan d være att det er får mye olje på girkassen? bålten får oljepåfyll er så skadet att jeg ikke fikk den opp. så derfår fylte jeg på olje på høyre side ved der disse megnetene står. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2013 Automatkasse? Med eller uten peilepinne? Om ikke, hvordan skal du da finne ut hvor mye olje det er på kassen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntarn Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 Manuel. Var jeg som hadde fylt på får mye olje. Slik att den spyttet olja ut Via luftingen. Liten tabbe av meg det der. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg