Mrfredrikas Skrevet Juli 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Hei, jeg har et problem med min golf 3 CL 93 mod 1,8L Når jeg trøkker hardt på gassen eller bare svinger knirker/knekker det fra hjulene forrand og det knekker/knirker ganske høyt! jeg hvet ikke hva det er men noen har snakka om kanskje den styrekula er gåen. Noen som har noen idè om hva som kan være galt? ps: første inlegge mitt så hvet ikke om jeg har lagt denne tråden på riktig side, men håper på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Jekk den opp og kjenn etter slakk med grep kvart på tre på hjulet og klokka seks. Med rattlåsen av! Kan jo også være deffekt drivknute for eksempel også. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrfredrikas Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 ja okey Takk :) men om d er en del som må byttes hvilken, er d vanskelig og bytte og er delen dyr, vet du noe om det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Det er flere forskjellige deler som sitter der så er umulig og fastslå noe. Om du aldri har skrudd noe særlig bil så vil jeg anbefale og få med deg noen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrfredrikas Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 okey takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrfredrikas Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2013 Har fått tatt av dekket og høyere hjulet var det veldig mye slakk i men venstere hjulet var det ingen slakk? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2013 Trenger ikke nødvendigvis være slakk på begge sider. Det er greit å være to stk så den ene kan kjenne på hjulet og den andre kjenne etter hvor det er slakk. Med hvilket grep på hjulet får du fram slakken da? Kvart på tre eller klokka seks? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrfredrikas Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2013 kvart på tre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrfredrikas Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 ?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 Du tar grep på hjulet med hendene dine som om klokka var kvart på tre Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrfredrikas Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 ja har gjort d og det er veldig slakk i hjulet kun på kvart på tre ikke halv seks! men kan det være noen foringer av no slag som er gåent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 Dette blir bare gjetting. Jeg foreslår at du får konstatert hva som er deffekt av et verksted. Det er ikke store jobben og koster ikke mange kronene. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrfredrikas Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 okey takk for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg