jossssi Skrevet Juli 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2013 Har en Audi A3 1997 mod 1.6l som jukser på tomgang, og av og til når jeg kjører og trykker inn clutchen så dauer bilen. Noen som vet noe om hva feilen kan være? Lurer på om det er lmm, lamba, tennplugger eller gasspjel, noen som vet hvordan jeg kan sjekke dette? Takk for svar på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2013 noen som vet hvordan jeg kan sjekke dette? Ta en diagnose på bilen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Juli 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 sjekk Lmm,ta av kontakten når bilen går på tomgang.går bilen finere da,så har du muligens en deffekt lmm.Kan og være lambda som kødder seg. Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossssi Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Koblet ut lmm, men fjusket like mye. Er det noe måte å sjekke lamba på? Eller falsk luft? :) Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossssi Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 Da har jeg tatt diagnose på bilen og byttet gasspjelet. Nå går den bedre, men jager på tomgang fra 1300 til Ca 1400 rpm, kan det være kondens eller noe lignende? :) Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 Har du grunninnstilt gasspjeldet (med VAG-COM eller på verksted). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg