Josruu Skrevet Juli 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2013 Så i dag at høyre xenonlys på bilen ikke virker på fullt, vipper ikke unna den klaffet så man får fullt lys fra pæra. Virker på venstre sida ser jeg. Er det selve lampe som er defekt da eller går det kansje ann å fikse dette? 05 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Juli 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2013 Hæ du har linselys du ,både kjørelys å fjernlys er på ved bru av fult lys vist du har fabrikkmontret exeon Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josruu Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2013 Yes, har originale xenonlys og når jeg slår på fullt lys så lyser fjernlys pærene i tillegg, men på xenonlysene da så skal vel de også lyse sterkere da det er en liten klaff inne i lampa som går opp eller ned og forandrer lysbilde? Det virker det iallfall som om skjer på venstre men ikke høyre side... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josruu Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Fant feilen i dag, ledningen inn på motoren som styrer klaffen var det brudd i. Loddet denne så funker det igjen:) har sjekket opp litt og det er visst ikke alle passatene med xenon som har denne funksjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Kan du finne ett bilde på google å linke til det så vi ser hvilken lykt du har? Virker snodig at du har bi-xenon og halogen fjernlys, men nå er ikke jeg 100% sikker på hvilke lyktetyper som ble levert på 3BG Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josruu Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Lyktene er helt like vanlige xenon linse lamper utseendemessig. Er nok bare at det er bi xenon. Det sitter iallfall klaffer som vipper unna når jeg slår på fullt lys pluss at halogen fjernlysa lyser samtidig. E kompis av meg som jobbet på møller før sa det ikke var vanlig på de men at noen har det. Og etter å ha fikset den ledningen så har jeg plutselig på begge sider også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Juli 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Jøsses da har du noen rare lykter men men bra du fant utav det ivertfall Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josruu Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Ja det er jo tydeligvis litt uvanlig. Har akurat kjøpt bilen og selger sa ikke noe om dette, kun at det er xenon på den og at pærene akurat var bytta. Er sikkert bra lys på den når høstmørket kommer da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josruu Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Link til slike lykter jeg har: Bi-Xenon-Frontlykt Venstre, VW Passat 3BG 00-05 - Frontlykter.no Ser helt like ut som de andre xenon lyktene så vidt jeg har sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg