Gå til innhold

Da var det hull i taket på cab'n!!

Ranger emnet

E30-Cab

Anbefalte innlegg

Ikke nok med at noen tok hele den forrige bilen min i September. Tror dere faen ikke noen kutta opp taket på bimmeren og stjal spilleren min og kjipt nok en leiefilm jeg skulle levere. Folk eier faen ikke skam i dette landet. Begynner rett og slett å bli JÆVLIG lei av denne uflaksen nå... Skulle vært dødsstraff på sånne folk!!!

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det klart det blir... Får ny spiller og seff nytt tak.... Men det var unødvendig når taket var nesten nytt allerede, så det blir liksom som å kaste 4K ut av vinduet!

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by E30-Cab

Ja det er det klart det blir... Får ny spiller og seff nytt tak.... Men det var unødvendig når taket var nesten nytt allerede, så det blir liksom som å kaste 4K ut av vinduet!

Vet akkurat hvordan det er. Fikk skåret opp taket på min e30 cab i fjor sommer.. De klarte ikke å ta hverken bilen eller spillern, men surt var det uansett med svær flenge i taket. Det er nesten håpløst med cab som ikke står i garasje..

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man cabber for 4k ?

Min fikk innbruddskade for 3 år siden.

Rep ble på 32.000 kr....

De tok spilleren bare. Sikkert noe narkojævler.

Men makan til idioter - hva med og knuse et vindu da ??

Jeg gir meg nå faen - cabben var slitt så på den måten

fixet dem meg jo ny cab - men alikevell - håpløst ..

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2-GTi

Hvor får man cabber for 4k ?

Min fikk innbruddskade for 3 år siden.

Rep ble på 32.000 kr....

De tok spilleren bare. Sikkert noe narkojævler.

Men makan til idioter - hva med og knuse et vindu da ??

Jeg gir meg nå faen - cabben var slitt så på den måten

fixet dem meg jo ny cab - men alikevell - håpløst ..

4k er vel egenandelen på forsikringen da!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 4k er egenandelen.... Finner jeg en ny cab til 4k kjøper jeg inn et parti... Håper på å få en orig. fra BMW, hvis ikke blir den "skreddersydd" om jeg kan kalle det så...

Noen som vet om man har krav på tilsvarende spiller, eller om de bare betaler ut pengene du betalte for den? Fikk det sist, men vil ikke det nå, for da får jeg ikke tilsvarende spiller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider