Kong-Erik J Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ja nå ble jeg nyskjerig på bilder her. Utifra hvordan folk beskriver den burde den jo være rimelig rå. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 kan tenke meg at det er denne... en 220T som er ombygd til E500 optikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Denne har vel gått i Stavanger området den siste tiden? Har hvertfall spotta den opptil flere ganger. Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken2 Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 yes så den på madla for noen uker sidden Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=122946 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s10an Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Denne har også gått her på sørlandet.. tror eier er innkalt til tjeneste.. er i alle fall med i Team XCS (xtreme car sound) meget pen bil.. ser strøken ut fra det jeg har sett.. så den sto til salgs for en tid tilbake siden, da var det entusiast som har bygd bilen som skulle selge den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Spotta den idag på vei til jobb....kom ut ifra nato basen så kan stemme at eieren er i militæret. Fått på vinterfelgene nå også....stock merce felger hvis jeg ikke tar helt feil i en kjip dim. Men jeg gidder heller ikke spandere fine vinterfelger på bilen, så forstår han godt:spin Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg