16vturbo Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Noen som gidder å sticker bombe taket først, så bakluke og panser etterpå (to forskjellige bilder) på Vectraen min? Eller noe annet som kunne vert kult, men kun tak, panser og toppen av bakluke jeg kommer til å foliere. :) På forhånd takk, si fra om dere vil ha bedre bilde. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Er det sånn folie som er inn nå? :P Henger litt etter merker jeg. Er forsatt bare i karbon fiber og svart matt tiden jeg :P Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Er det sånn folie som er inn nå? :P Henger litt etter merker jeg. Er forsatt bare i karbon fiber og svart matt tiden jeg :P Når jeg har muligheten til å få printa folie så gjør jeg heller det enn å klistre 4000 merker ;P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 sann da :) det dekselet som mangler med speilet er ikke relevant. :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Å betale for å få den printa da? 3m kvalitet? Har 30m liggende med hellaflush stickerbomb folie liggende og vurderer å få trykt opp mere ;) Ser nesten slik ut: Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Fixa det selv!! haha! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Å betale for å få den printa da? 3m kvalitet? Har 30m liggende med hellaflush stickerbomb folie liggende og vurderer å få trykt opp mere ;) Ser nesten slik ut: Pris er ikke avtalt enda, hva tar du for noen meter? hvor bred er den? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 (endret) Den er full bredde på 152cm. Litt usikker på hva jeg skal ta pr m da jeg ikke har mottat sluttfaktura enda.men regner med at det det vil ligge på 250-300 pr løpemeter for å gå i null. men vi kan alltids gjøre en god deal på litt lengde :) Endret Juli 9, 2013 av Passelat35i Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Den er full bredde på 152cm. Litt usikker på hva jeg skal ta pr m da jeg ikke har mottat sluttfaktura enda.men regner med at det det vil ligge på 250-300 pr løpemeter for å gå i null. legger du folien også? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Kunne sikkert latt seg ordne.skal teste ut folien på ny prosjektet mitt før jeg tar på å legge den ande kjøretøy først så jeg vet hva jeg har å jobbe med. Er ikke den vanige kvaliteten som jeg er vant til å jobbe med så. men snakker en annen pris inkl legging :) Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Kunne sikkert latt seg ordne.skal teste ut folien på ny prosjektet mitt før jeg tar på å legge den ande kjøretøy først så jeg vet hva jeg har å jobbe med. Er ikke den vanige kvaliteten som jeg er vant til å jobbe med så. men snakker en annen pris inkl legging :) kommer på besøk å tar meg en kaffe, så hjelpe du meg me folien så blir vi enige ^^ Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Hehe :) kan sikkert la seg fikse:) får lage en avtale og handle inn kaffi ;) Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 gudd ;D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
80 blå Skrevet Juli 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 I sort hvitt var jo litt stilig da :) Bare husk å ikke la folien ligge for lenge før den blir montert. Den bør ikke ligge lenger enn 1 år. Du får legge ut et bilde av bilen din når den er ferdig. Kos dere med folieringen :) [ATTACH]39567[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebb93 Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Å betale for å få den printa da? 3m kvalitet? Har 30m liggende med hellaflush stickerbomb folie liggende og vurderer å få trykt opp mere ;) Ser nesten slik ut: Har du fortsatt denne Folien ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg